30 Ekim 2006

Hey Taksi! Karşı kıyıya…..



Boğazda küçücük araçlarla istediğiniz yere kısacık zamanlarda ulaşabilmek ister misiniz? Ben isterim! İşte bunu sağlayacak araç: “Deniz Taksi”

Bu günün tasarım dünyasındaki güçlü yaratıcı ruh, 1899 yılında Amerikan Patent Dairesi Başkanı’nın “Artık icat edilebilecek her şey icat edildi.” sözlerini defalarca haksız çıkarmış olup, bu sözlerin haksızlığı sonsuza dek sayısız tekrarlarla ispatlanmaya mahkum olmuştur. İşte T-Dizayn’ın özellikle deniz taşımacığında çıtayı yükseltecek ve yep yeni bir çığır açacak ürünü: “Deniz Taksi”.

İlk kez 30 Mart 2005’te tanıtılan Deniz Taksiler hem kara trafiğinin rahatlamasını hem de İstanbul’da Boğaz’ın ulaşım için çok daha etkin kullanılmasını sağlayacak. Deniz Taksilerin İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin sistemi kabul etmesi durumunda 2006’ da hizmet vermeye başlaması beklenmekteydi. Ancak hala başlayan bir şey yok.

Umutlarımızın bir sonraki seneye kalmasına, önümüzdeki maçlara bakmaya alışkın bir millet olarak, bu sefer böyle olmamasını ve Deniz taksilerin bir an önce kullanıma girmelerini diliyorum.

5 yorum:

Filiz Kirazoğlu dedi ki...

istanbul gibi iş hayatının yoğun olduğu ve karşı kıyıya geçmek için kullanılacak her yolun (vapur, motor, kara ulaşımı...) uzun zaman alması hep sorun olmuştur. deniz üzerinden sadece tek kişiyi taşıyabilecek bir araç fikri bence gerçekten harika... ilerde istanbulda yaşamayı düşünen biri olarak en kısa sürede deniz taksileri bekliyorum...

Adsız dedi ki...

bu taksileri çok sevdim, bir an önce binmek istiyorum, hatta bunlar sadece boğazda değil, istanbuldan yalovaya, datçadan boduma.... uzatmiyim, nerde aşılması gereken deniz varsa oraya gelmelerini istiyorum,
sesim geliyor mu ey sayın yetkililer :)
filize önerim, bu aksiler çalışmaya başlamadan gelmeeeee..... buranın trafiği kabus :(

Filiz Kirazoğlu dedi ki...

:) olsun.. yoğun trafiğine, zor iş hayatına, sokağa her çıktığımda duyduğum yalnızlık hissine ve uzaktan bakınca boğaza boylu boyunca uzanmış yatan bir hayat kadınına benzeyen havasına hayranım... daha öncede istanbulda yaşadım ve çok özlüyorum...

Adsız dedi ki...

Fikir gerçektende hoş bende bir gün denizde sinema yapmayı düşünüyorum.(Gerçi ben hep birşeyler düşünüyorum ama)

Unknown dedi ki...

bir gün o sinemada film izlemeyi hayal ediyorum muhammed,
umarım gerçekleştirebilirsin, bol şans :)