10 Kasım 2006

Blog'la Pazarlama



Giderek yaygınlaşan blogların gerçekte önemli birer pazarlama tekniği ve müşteriyi doğrudan etkilemenin en iyi yollarından biri olduğunu söyler bu kitap özetle.

Kitapta blog kavramı, blog türleri, blogların nasıl hedef kitleyi etkileyen bir güce dönüştüğünden bahsediliyor.

Bloglar hakkında önemli saptamalar yapan kitapta deniliyor ki;

"Bloglar, çoğunlukla dar bir konu üzerinde kişisel günlükler ve tartışma gruplarıdır. Onları blog yapan, sık güncelleme ve kişisel yorumlarla linklerin kombinasyonudur. Bloglar yakın zamanda işletmelerin en önemli iletişim ve pazarlama araçlarından biri haline gelecektir."


Kitap okunmaya değer...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kitapla ilgili düşünceleriniz için teşekkürler. Kitapla ilgili bir blog(http://bloglapazarlama.blogspot.com/) mevcut olup daha fazla bilgiye bu blogtan ulaşılabilir.

Unknown dedi ki...

Hocam sizi burda görmek beni çok mutlu etti,
Blog yazma oranı halen %3 lerde seyrediyorken bu konuda bir değerlendime yaparak üzerine kitap yazıp yayınlamış olmanız alkışa değer gerçekten.
Yalnız, Destan'ın blogunda bu konudaki açıklamanızı okumuş olmama rağmen bir tarafım hala Ali Sağlam'ın dediği gibi pazarlama bloglarının listesini kitapta görmeyi arzulardı.
Hocam kaleminize sağlık!